Tillbaka

Hej bloggen! Vet att jag inte har bloggat på jätte länge. Men jag tänkte att börja nu igen. Lixom varför inte. Eftersom min pappa köpte en system kamera som jag kan ta jätte fina bilder med bra kvalité.
Så nu kommer det komma upp mycket bättre bilder på bloggen för enligt mig är det roligare att läsa en blogg när den har bra och fina bilder det lyster upp inlägget på något sätt.

Det här helgen har jag haft basket cup i Stockholm. Vi kom fyra bland åtta lag. Riktigt stolt. Sen idag var jag med Klara och Awa. Vi var typ ute hela dagen. Och jag blev till och med solbränd på axlarna , typiskt mig. Sen har jag gosat och lekt med min katt, som jag fick förra veckan.
Ni kommer förmodligen se många bilder  på henne.
Men jag hoppas ni fortfarande kommer läsa min blogg och kommenterar.



Anonym
2014-05-25 @ 22:02:34

Åå så fin du är!!!

Anonym
2014-05-26 @ 08:34:11

Underbar du är

Anonym
2014-05-26 @ 08:34:59

Äntligen börjar du blogga igen❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0